Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Försöker samla mod och säga hur det ligger till, men backar undan och hålle mig kvar i skuggan

Av Dahlström - 3 januari 2013 20:17

Idag har jag mått mycket bättre, men jag depp äter fortfarande. Men jag känner mig mera fri även fast jag inte pratat med han...

Så vet inte om vi är tillsammans eller inte...

Jag tror att jag gillar en annan, men jag vet inte, för liksom han är min bästa vän, har känt han i tre år, och förut så gillade han mig men vågade inte säga det för han var rädd att förlora det som fanns mellan oss...

Och nu tror jag att jag har känslor för han, men tänk om inte han har det för mig? Så jag vet inte vad jag ska ta mig till ??

Jag blev jätte besviken idag, för igår frågade jag han om vi kunde vara med varandra idag, han ba kanske så jag ba tänkte Jaha?  Sen idag så smsa jag och då svarade han inte, då kändes det som han inte ville vara med mig längre, så jag skrev med min kompis på facebook och då berättade han att hans mobil var cp och det var typ ingen mottagning där dom var, så då blev jag på gött humör igen :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dahlström - 6 januari 2013 18:06

för två dagar sedan så gjorde min kille slut med mig, vi bråkade, dagen efter så bjur min kompis mig på fest och sprit. Självklart att jag tackar jag, tänkte att det skulle vara skönt att försvinna ett tag. Dagen efter hade jag fått ett sms av ett nu...

Av Dahlström - 2 januari 2013 23:11

Hur är det bästa sättet att göra slut på bra sätt? Så man inte sårar den killen/tjejen allt för mycket. Jag har haft två riktiga förhållanden som jag räknar, den första jag var tillsammans med, så gjorde jag slut efter två år, och jag gjorde det geno...

Av Dahlström - 1 januari 2013 21:20

Hejsan! Det är jag som är sniffel, skaffat ny blogg, jag har två andra bloggar, en här på bloggplatsen och en på nattstad. Kände att jag ville skapa en ny blogg med nytt inehåll och börja om på nytt, med tanke på att det är nytt år också. På den här ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards