Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Dahlström - 2 januari 2013 23:11

Hur är det bästa sättet att göra slut på bra sätt? Så man inte sårar den killen/tjejen allt för mycket. Jag har haft två riktiga förhållanden som jag räknar, den första jag var tillsammans med, så gjorde jag slut efter två år, och jag gjorde det genom sms, JAG VET ATT DET VAR LÅGT GJORT!!! Men jag klarade inte av att prata i telefon eller face mot face, och jag vet inte hur jag ska göra nu heller mot han som jag är tillsammans med nu...

Jag är rätt så förbannad på han och då känns det ännu jobbigare, och vi har varit tillsammans i ett år och en månad eller två månader. Men asso på sätt och vis så är jag singel för vi pratar inte med varandra och vi har inte varit med varandra på över en månad typ   

Och nu efter nyår dåra så har jag börjat ''tröst äta'' visst jag behöver få i mig mycket mat men inte genom att dränka mig i mat, det ska vara nått som jag vill, inte nått som jag gör för att inte tänka på nått annat. Jag gör dom sakerna jag gör, just för att jag mår som jag mår, och jag kan inte rå för det heller, men det inser fan inte vissa personer i min omgivning. Jag vill ba sätta en pistol jävel mot deras huvud och ba   

jag behöver folk runt omring mig som jag vet att jag kan vara mig själv och inte känna mig ensam. För när jag är ensam ser jag saker jag inte vill se och jag hör konstiga saker, skumma saker händer och det är som att det är en annan person styr mitt huvud. För ett år sen kunde jag inte kontrolera det här alls, jag gjorde illa mig själv på grund av att den smärtan av såren tog över smärtan jag hade i hjärtat. Och nu för tiden är jag så kaxig och uppkäftig så det finns inte, just för att jag inte kan se livet på den ljusa sidan, jag litar inte på nån. Min bästa vän Lo har haft och har samma problem som jag har, samma problem med killar samma humör osv. Så hon är den som får reda på allt först och vet nog det mesta om mig. Lina har också vart där för mig alla dessa år, jag är sjukt tacksam för mina vänner att dom finns där för mig. Men jag känner mig fortfarande ensam....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards